DAG 34


Gäsp!
Somnade sent igår och så upp imorse igen! Mamma kom hem från lasarettet, hon blev hämtad av Pappa. Jag väckte Lillebror och skickade honom med Pappa till affären. Mamma var pigg och vaken, inte alls så dålig som jag hade förväntat mig. Jag åt frukost och när Lillebror kom tillbaka från affären åkte jag med Pappa in till Nyköping för att gå och träna på ITRIM. Efter träningen tog jag bussen hem till Mamma igen och det hände inte så mycket då under dagen, Lillebrorsan sov en stund och jag slog in fler julklappar och pysslade med mitt medan Mamma pysslade med sitt. Sen såg vi på andra avsnittet av "Morden på Sandhamn", eftersom vi missade det igår, sen var det dags för slapp igen. Till slut blev jag rastlös och gick in i badrummet och klippte håret. Haha! Jag klippte mig för inte så länge sen, men det har verkligen växt som ogräs sen dess och jag var inte helt nöjd med frisyren så idag fixade jag det snyggt!




Nu har Mamma gått och lagt sig, jag väntar på att hon ska somna så jag kan gå och lägga mig också. Lillebror är ute och festar inatt igen, så han är inte hemma. Jag är riktigt trött och har lite ont i huvudet och det känns som att jag har ett stort, hungrigt hål i min mage, så jag hoppas Mamma somnar snart, så det kan bli morgon snart så jag får äta frukost, haha.

God natt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0