DAG 32


Idag har det varit en intressant dag! Pappa kom hit från Göteborg igår och idag följde han med oss tre till Eskilstuna, då Lillebror skulle dit på en undersökning. Det hade snöat en massa så när vi skulle gå till bilen fick man gå i de stigar som folk gjort i den tjocka snön då plogarna inte hunnit vara där än. Och bilarna var helt täckta de också!




Hehe känns lite smått konstigt att vara hela familjen samlad igen sådär, hehe. I alla fall så gick det bra att köra dit och även hem, dock var det snöoväder i Nyköping när vi kom tillbaka. Vi åkte förbi Tuna Park innan vi åkte hem för att äta lunch och jag passade på att gå på affären och hittade en finare och bättre present till L, så jag köpte den och slog in den när jag kom hem, så nu kan L få sin present i alla fall, hihi. Lillebror passade också på och shoppade loss lite på Jack & Jones.

Jag blir alltid lika glad när han vill att jag ska hjälpa honom och vara smakråd, det är både roligt och jag blir smickrad över att han anförtror det åt mig. När vi kom till Nyköping åkte vi förbi ITRIM Nyköping så jag kunde lassa på Mamma och Lillebror mat, eftersom det var dags att fylla på matförrådet, och sen åkte de hem till Oxelösund medan jag stannade kvar och tog mig ett skönt träningspass.

ITRIM Nyköping har större lokaler och har en lite mysigare ton vill jag säga, de har en bättre yta för stretching med värmeljus som gör det riktigt stämningsfullt! Dock hade de inte fått nya maskiner än, så de får ett litet minus av mig. Å andra sidan var de lite tyngre, så man kan säga att jag fick lite hårdare träning idag!





Efter träningspasset gick jag i snöovädret till bussen som går hem till Mamma där de åt en av mina absoluta favoriträtter och jag blev nästan grön av avund! Så fort de var klara med det satte jag igång att slå in L's present och Sambons, Mammas och Lillebrors julklappar, så jag fick annat att tänka på. Efter det satte jag mig här vid datorn, och nu ska jag snart gå och lägga mig tänkte jag. Somnade alldeles för sent igår, då "2012" var längre än jag trodde, så jag till slut somnade ifrån den, och så gick vi ju upp tidigt imorse.







Imorgon ska Mamma in till Nyköpings sjukhus och opereras! Vi får hoppas att det går bra..
Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0