DAG 31


Jaha brorsan och jag låg och snackade igår så somnade rätt sent ändå. Idag fick jag en riktig sovmorgon, det var härligt! Sen tog jag det lugnt ett bra tag, satt vid datorn och kollade på tv och bara "var". På eftermiddagen gav jag och Mamma oss ut i snövädret, hon mötte upp sin vänninna K.B, de skulle vidare hem till den gemensamma vänninan K, medan jag svängde av och gick förbi min väninna J.P och hämtade en av hennes hundar, och så tog jag en långpromenad med henne, det var jättekul! Hon älskar verkligen snön, och vi lekte massor, det var hur roligt som helst. Och skönt var det att få röra på sig! Och det är fint när det är så mycket snö, det känns som att man är med i en saga!





Efter promenaden gick vi hem till J.P och hälsade på hennes bara 7veckor gamla lilla bebis L, så himla himla fin hon är! Har ju inte hunnit träffa henne innan, så det var väldigt kul! Hade skaffat mig en present till henne, men den glömde jag ju såklart hemma i Stockholm, så det fick vara utan.






Vi bakade också knäck och jag myste så mycket jag kunde med L!
Sen fick jag skjuts hem av Mamma och Lillebror som var ute på vägarna, så de kom och hämtade mig. Skönt! Just då kände jag mig inte särskilt sugen på att gå tillbaka hem, hehe. Nu ska jag och Lillebror se på "2012" och sen ska jag sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0