DAG 30


Hallå!

Idag har jag haft en relativt slapp dag, jag sov på Lillebrors soffa, och han skulle upp tidigt och jobba extra, så när Mamma kom in och väckte honom så blev jag helt yrvaken och var tvungen att gå upp och sysselsätta mig. Ja och sen gjorde jag mig i ordning medan Mamma städade och donade, och innan lunch for vi ner på stan och handlade lite grejs. Det var skönt att komma ut en stund! När vi kom hem åt vi lunch, Lillebror kom hem och så tog alla tre en liten tupplur, så himla skönt det var!

Ja och sen slappade vi mest resten av kvällen, jag och Lillebror kollade på "INCEPTION", jag hade redan sett den en gång på bio med Sambon, men eftersom den är så himla bra, så hade jag inget emot att se den igen, eftersom Lillebror inte hade sett den. Och den är ju lite krånglig då och då, så fick förklara lite för honom, hihi.

Mmmm men nu blir det sängen!
God natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0