DAG 29


Hejhej på er allihop!

Igår hade vi som sagt en stor ELDFEST till förmån för Haiti på skolan, men eftersom jag var iväg på terapi och gruppdiskussion så missade jag det, och det var ju väldigt tråkigt tycker jag! Men jag fick höra av de andra idag att det hade blivit lyckat och alla grejerna jag gjorde blev sålda och min sång-grupp sjöng haitiska sånger!

Ja och så idag hade vi avslutning för terminen och då fick vi alla presentera vad vi hade gjort under veckan och då fick jag vara med och sjunga haitiska sånger, yay! Och sen hade musikarna konsert och sen var det städning, och då fick vi städa vårt klassrum, det gick fort, och sen blev vi bjudna på julbordslunch, jag åt ju min egen mat, men julbordet såg gott ut!




Mmm och sen sa jag hejdå och god jul till allihop och så fick jag rusa iväg och ta mig till ITRIM för att träna mitt fredagspass och handla lite mat inför helgen. Sen gick jag lite i Liljeholms Centrum och köpte lite julklappar och sen tog jag mig in till Tcentralen och tog bussen ner till Nyköping, för att sen ta ytterligare en buss ner till Oxelösund, hem till min Mamma och Lillebror!




Väl hemma fick jag berätta allt om ITRIM och berätta hur det går med alltihop osv. Sen bakades det knäck och skrattades som vanligt!

Nu är det läggdags, natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0