DAG 28


Oj oj oj vilken dag! Min fastighetskötare kom förbi imorse och gjorde ett försenat inflyttningsbesök, och det drog ut lite på tiden då vi hade så trevligt, det visade sig att vi hade många saker gemensamt och det var kul att snacka! Ja, så eftersom det tog lite längre än jag hade tänkt, så kom jag lite sent till skolan. Men det gjorde inget, satte igång med att göra en ny typ av julkort, tryckte en julgran på tyg, som jag skulle sätta på en fin ram, men jag hann aldrig bli klar innan lunch, och sen efter lunch var jag tvungen att åka till min terapi. Ja och det var sista gången för den här terminen, och det var en del som skulle sluta, så det blev en fin avslutning med fika och mys! Jag gottade mig med en Müsli/tranbärsbar!

Ja och sen fick vi slutade tidigare och det var ju bra för jag var tvungen att gå tidigare ändå, då jag hade anmält mig frivillig till att delta i en diskussionsgrupp om vården, för ett marknadsundersökningsföretag som heter Quattraporte som började kl 17. Och det var väldigt intressant att vara med på, för en gångs skull uppskattade folk att man sa vad man tycker och de andra som var med i gruppen var trevliga och vi hade roligt! Och det bästa med det hela - jag fick en present för att jag ställde upp! Och då fick jag välja mellan olika saker, och jag valde då en digitalkamera! Hihi, är så himla glad, för nu har jag äntligen en egen kamera!

Hihi så bered er att det kommer bli fler bilder här!
Yes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0