DAG 27


Woooa en lååång dag idag! Det började med en massa sjungande och pysslande i skolan, och så kom rektorn in på eftermiddagen och fick syn på mina julkort som jag gjort, och då ville hon att jag skulle hjälpa henne och hennes kollega med att slå in paket, så jag satt kvar i skolan en stund med mitt specialuppdrag och då blev det så att jag alldeles glömde bort att jag hade ett Motivationssamtala med Helen på ITRIM! Men det gör inget, det löste sig.

Ja men träningen och Gruppmötet glömde jag i alla fall inte bort, så efter skolan åkte jag till Liljeholmen och drog ett skönt träningspass och träffade mina gruppkompisar och hade en trevlig stund!

Mmm och nu är jag supertrött, så nu ska jag hoppa i säng!
God natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0