DAG 24


Jaa, tänkte bara nämna att maten gick jättebra idag! Jag åt Chili sin Carne till lunch - den var helt okej. Den luktade kryddig och god, men den smakade inte lika mycket. Förutom det var den jättegod!

Sen när alla satt och mumsade på pepparkakor och knäck så tog jag mitt mellanmål, en Chocolate <Crisp Meal Bar, supergod såklart!

Ja och sen till middag ikväll när alla gått drack jag en Smoothie! Och allting har gått jättebra idag! Det var mycket svårare att stå emot suget idag än när jag bakade med A.H! Så det slank ner en smula pepparkaka och en droppe knäck, men det var allt, annars lyckades jag stå emot!

Kul att se att jag är mänsklig och inte klarar av att stå emot HUR mycket som helst, men ännu roligare är det att se att det inte förstörde mig, utan att det var bra så, jag är nöjd och nu står det en skål med knäck här och en flaska julmust, som jag inte alls är sugen på!

Känner mig SÅ duktig! Nu ser jag på "I am legend" och så fort den är slut ska jag sova. Är helt slut! Och så ska man upp tidigt imorgon, vi börjar skolan tidigare imorgon.

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0