DAG 22


SISTA DAGEN MED VLCD IDAG!
Fyfan så bra det känns! Vi hade temadag i skolan idag om fred, Islam, säkerhetspolitik, självkänsla och sånt, det var jättekul och jätteintressant!

Alla kompisar i klassen hurrade på mig och gav mig beröm för att jag varit så duktig och klarat av att ENDAST äta ITRIM's VLCD-produkter i 3 hela veckor!

Efter skolan åkte jag med J.E till Liljeholmen där vi gick på affären, jag köpte värmeljus och tvättmedel. Sen skildes vi åt och jag gick till ITRIM. Jag kanske inte har sagt det tidigare, men det är ITRIM's anläggning i Liljeholmen som jag går på, och de är bara absolut bäst där!

ITRIM LILJEHOLMEN! (gilla dem på facebook här)

 

Väl där tog jag min mellanmålsshake innan jag drog mitt träningspass och sen handlade jag inför de tre kommande första dagarna med LCD! Kändes så himla bra!

Ja och sen åkte jag hem och tog det lugnt och väntade in min kompis J.M som skulle komma och mysa med mig. Vid 21.30 kom hon och vi såg på en film, "Good Hair" heter den och är den dokumentär med Chris Rock som undersöker Afroamerikaners hårbransch! Jättekul och intressant film!

Ja och nu ska vi lägga oss och snacka lite i sängen tills vi somnar.
Hoppas ni haft en bra fredag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0