DAG 19


Nedräkning!
Nu är det bara 3 dagar kvar och sen får jag börja med LCD! Så jäkla najs! Idag har jag haft en bra dag, terapi i morse i Sollentuna - gick mycket bra.

Sen till skolan, då var det lite jobbigt för bussen kom inte, som tur är så kom den som skulle gå näst, men, fick stå ute och vänta i över 30min - KALLT!!!

Väl i skolan var allt bra, alla var på gott humör och vi var riktigt kärleksfulla mot varandra och jag fick en impuls att bjuda in hela klassen på pepparkaksbak, husbygge och glöggdrickaradventsmys på söndag! Det ska bli sååå fint!

När jag kom hem redde jag ut saker med Sambon och nu är allt bra igen! Fast när jag går och lägger mig nu om 5min så ska jag ändå pussa lite mer på honom, hihi!

Sen har jag mest slappat, sett på film och sånt. Nu ska jag köpa bussbiljetter så jag kan åka hem till Mamma i jul och sen ska jag gå och lägga mig!

Landade på 8.200 steg idag.
God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0