DAG 18


Ja, som sagt så var jag hos A.H idag efter skolan och byggde pepparkakshus, det var superkul! Innan skolan i morse åkte jag till ITRIM och tränade, fatta hur bra det var! Man blir pigg på ett skönt sätt när man börjar dagen med träning.

Jag var arg och besviken på min Sambo när jag åkte hemifrån, men blev genast gladare när jag kom till ITRIM! Alla som jobbar där är så himla trevliga och snälla! De har alltid tid att småprata med en, och de är riktigt bra på att peppas! Även om andra saker som inte ens har med viktminskningen att göra! Tack Ö för att du gjorde min dag bättre!

I skolan räknade jag Matte A och sen skulle jag sy på min klänning, men hann inte med så mycket då det var så mycket krångel med symaskinerna och jag fick nåla och nåla och nåla.. Men jag fick hjälp av läraren där med hur jag ska gå tillväga så jag tog med mig tygerna till A.H och fortsatte sy där, där jag började! Hon är så himla snäll hon också, som låter mig låna hennes symaskin!

Och så hjälpte jag henne att skriva ett fint CV innan vi tog vår vanliga promenad med hundarna innan det var dags att åka hem! En annan dag ska vi baka pepparkakor, ännu roligare!

Nu är jag hemma igen och jag är fortfarande arg och besviken på min Sambo. Ska träffa min terapeut imorgon bitti, så då ska jag ta upp med henne det som hände i morse och få hjälp med hur jag ska hantera det! Men nu ska jag snart sova, är supertrött!

Slutar på dryga 10.000 steg idag.
God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0