DAG 17


Hallå på er.
Idag har jag inte så mycket att berätta. Har varit inne hela dagen idag, har bara slappat med min Sambo, jag gjorde lite pappersaerbete medan han letade information på internet. Sen gick han och la sig och jag tog över datorn, när han somnat började jag titta på film. Och det är pretty much allt jag gjort idag!

Mattiderna har blivit lite koko då jag är osäker på vilka tider jag ätit och inte vet när jag ska äta nästa gång, men jag är ganska säker på att jag fått det rätt så bra. Det är knasigt för jag kan bli hungrig redan efter 1½h, och sen när jag väl ska äta så är jag inte hungrig längre!

Dessutom har jag knappt druckit något idag så nu har jag lite huvudvärk.. Det här är en riktig off-dag för mig, men det gör ingenting. Med tanke på hur mycket jag har att göra i veckorna nu för tiden unnar jag mig den här sysslolösa dagen. Jag har inte ens tråkigt! Tycker bara det är skönt att inte göra något och slippa piffa upp sig osv.

Det blev inget pepparkakshusbygge med A.H idag, men imorgon ska vi göra't!
Nu ska jag snart äta middag. Sov till 11 idag, så tiderna är ju rätt sena också. Men sånt är okej på helgerna! Det viktigaste är ju att det sker inom tidsramen.

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0