DAG 16


Idag hade jag sovmorgon, blev väckt av min Sambo vid 10-tiden, skönt att inte sova hela dagen, faktiskt! Vi satt och chillade i soffan en stund, jag åt frukost osv, sen gjorde vi oss i ordning och tog oss till Skärholmen Centrum där jag köpte mig ett par nya vinterskor! De jag har och har haft i 3 år har återigen gått sönder, men denna gången på ett jävla dumt ställe som säkert inte går att laga, dessutom så har de börjat läcka in, så jag kände att ett par nya skor var på sin plats. Som ni vet är jag sjukt pank, så fick låna pengar av min underbara vän A-L för att få råd med dem. Men det är det värt! Nu när jag fryser så mycket och allt.

Och det var så trevligt att gå ut och göra något tillsammans med Sambon, det är inte ofta vi gör det nu för tiden då vi är panka och har så olika rutiner. Vi gick runt på H&M och tittade på alla kläder vi önskade vi kunde köpa. Han har ju fått för sig att jag har dålig klädsmak, men det är bara för att jag just nu inte kan klä mig som jag allra helst vill! När man är såpass tjock som jag är så har man inte så mycket att välja på.. Kläderna fulare, dyrare och färre. Och de går sönder och slits lätt. Så jag har ingen stor garderob, och det jag har börjar slitas ut nu och jag får verkligen tänka till när jag ska klä på mig på morgonarna.. Men sen så! Vänta ni bara.

Nu ska han titta på fotboll på datorn och jag ska ringa min Mamma.
Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0