DAG 13


Hej på er!

Jaha idag var äntligen dags för dagen D med gruppmöte och vägning! Först var jag i skolan och där höll jag på med smide, där jag smedjade till en ring! Sen efter skolan åkte jag till Itrim där jag mötte upp A, vi tog ett träningspass och sen vägde vi oss, och sen åt vi lite och sen var det dags för gruppmötet!

Det var så trevligt att bara vara med A och prata om allt möjligt. Sen kom två andra kvinnor från vår grupp och vi satt och snackade ett tag och sen också satte oss vid samma bord på mötet.

På gruppmötet tar Hälsorådgivaren upp en person ur gruppen som får berätta hur det gått sen sist, och jag anmälde mig som frivillig. Jag vet hur det ofta är så att folk tycker sånt är jobbigt och ogärna gör det helt frivilligt, och eftersom jag är så van vid det från mina terapi-gruppmöten, så tänkte jag att jag kunde vara schysst! Alla blev imponerade av det, det var ju kul! Vad som gör det ännu roligare är att det är minst 6 år mellan mig och den som är näst yngst i gruppen! Hehehe. Ja och så fick jag cred för alla steg jag går, så nu kan jag släppa på mina krav lite, skönt!

Ja, men jag är i alla fall nöjd med mina två första veckor på VLCD och med hela programmet och jag är jätteglad över mina resultat! Dessa får ni se i nästa inlägg.

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0