ADVENTSMYS


Japp, jag har verkligen haft en skitbra dag! Alla utom två personer som fick förhinder kom! Och det var så himla kul, och så himla mysigt!!! Här får ni en serie bilder från dagen!

 

Vi bakade först pepparkakor och knäck, och sen byggde vi husen och sen spelade vi Yatzy och sen lekte vi "Psykologen" och sen lekte vi den där leken där man får en lapp med en kändis på som man sätter på sin panna och så ska man gissa vem man är.

 

Alltså jag är bara så glad över mina nya vänner och att de alla ville komma hit idag! Jag gillar er fett mycket! Vi ses imorgon i skolan!

 

 


Kommentarer
Postat av: Tant Morot

Vilka fina bilder! Å vad mysigt det lät!

För övrigt - du är awsome <3

2010-12-12 @ 23:19:13
Postat av: joline

Hahaha! "Åh nej inte Snuskpelle! Du är inte bjuden." >_<



Hahaha, fan så bra <3 Inte mer awesome än vad du är! :D PUSS!

2010-12-13 @ 20:41:18
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0